Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Friday 21 December 2012

kinta river walk...

bagi orang-orang perak, kinta river walk ni tak de la apa-apa sangat..
hehehe tapi jangan  tak tau.. kinta river walk dah berubah
cantik sangat.. dah macam i-city... berlilap-lilap
tapi klu nak tau kat ne ada dekat depan hotel five tu..
ala.. hotel river front.. hehehe bayangkan ipoh dah bertransform 100%!!!
aku tak pernah pergi lagi waktu malam..
nak dijadikan ceirta abang aku terlepas cakap..
dia kata tempat tu cantik sangat.. aku marah la..
dah la dia suka berahsia ngan aku.. pergi sana tak ajak aku pun..
dia suka meninggalkan aku sesorg padan ngan nik name aku kat cb no one..
aku ni tak penting..hu..hu..hu.isk..isk..sedew rasanya..
dia pun bawak la aku...
aku apalagi terlopong tengok keindahan tempat tu..
rasa nak tangkap gambar nak letak kat dlm entri ni,..
tu la nasib tak menyebelahi kita... kamera tak bawak...kuang..kuang..kuang...
aku gambarkan jelah ye..
ada banyak lampu!!! banyak lampu yang bentuk macam pokok krimas tu..
pastu ada jambatan mini yang penuh lampu... macam jambatan pulau pinang tu...
yang paling aku suka... depe gamtung lampu dekat pokok besar sepanjang jalan tu...
dah macam tengok bintang jatuh.. cantik sangat2!!!!
hehehe sorry tak de gambar.. dah tanya pak cik google.. tapi takde...
sedew2... nanti datang la... ipoh, perak... sseronok ada banyak lagi tempat menarik...
oh ye... nak g tau aku teringin nak pergi AEON station 18 tu..
AEON terbesar di Malaysia taw... heheehe maju sungguh Ipoh ni...]
nak pergi! nak pergi! sapa nak bawak aku???? sedihnye...!!!!

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)