Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Tuesday 8 January 2013

penat........ tapi....

Adoi... penatnya..
kerja kursus melambak menanti aku menyiapakannya...
sadis sungguh rasanya.. huhuhu

oh ya aku ada story mory yang nak dikongsikan ni..
kelas aku sebelah dengan toilet lelaki. toilet ni khas untuk budak form 6..  nak dijadikan cerita..
perempuan kelas aku ni malas nak pergi tandas perempuan form 6 yelah jauh kat hujung sana.
hehehe itu termasuk la aku..
so kitaorang berpakat nak kongsi toilet. so kita orang pun kongsi la..
rehat tadi aku tempat kawan aku g toilet.. pas dia kuar aku lak rasa nak membuang aku suh dia tunggu jap.
tetiba ada la tiga org makhluk bernama lelaki ni muncul nak guna toilet tapi depe tak masuk la..
gila apa aku still kat dlm ni.. aku pun cepat2 la menyudahkan kerja aku..
si .... dah lari masuk bilik air katanya nak terkeluar dah.. aku dah bantai gelak.. tak habis lagi ni..
pas tu aku masuk kelas. kawan aku dua tiga org buat rombongan cik kiah nak g toilet.. x sempat aku nak warning..
aku dengar depe lari sambil gelak2...
aku tanya la kenapa.. depe kata budak lelaki kecoh..
yg si.... masuk kelas dia kata budak pompuan ni mencabuli kebebasan budak lelaki.. aku dah bantai gelak sekali lagi.. huhuhu dah mcm perempuan lak budak lelaki ni..

k la tu je nak kongsi...
aku nak masukkan bab baru kerana kau anjelku lak pas ni... sabar menanti...

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)