Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Monday 17 December 2012

nostalgia...aku n mak

hehehe mmg nostalgia...
aku terjumpa kad birthday yang aku bagi dekat mak aku.
tak sangka boleh jumpa.. bayangkan kad tu aku kasi masa aku umur dlm 11 or 12
sekarang aku dah 18 hehehe
aku ingat kad-kad yang aku bagi dah lupus. rupa-rupanya elok
terselit dlm buku conteng aku masa dulu.
 sedih pulak aku baca apa yang aku tulis kat mak aku...
aku kan ratu air mata so klu ada yg menyentapkan hati aku mmg aku leleh

nak tahu kenapa aku sedih sangat...
dlm kad tu aku tulis camni:-

mak, asyu ucapkan "selamat hari jadi." asyu sayang mak! asyu harap mak tak terasa sebab ni je yang asyu boleh bagi. disini asyu doakan semoga mak boleh keluar dari masalah yang membebankan mak dan memeningkan kepala je..(hahaha aku gelak part ada je ni) okeylah asyu sayang mak!!!

aku siap bagi flying kiss... hahaha

yang buat aku sedih tu ada nota kaki... aku tulis...:-

mak jangan suruh asyu balik rumah ayah lagi tau!!!

mmg aku dah lupa aku ada tulis benda mcm ni... hehehe dlm sedih2 tu aku bantai gelak jugak sebab aku salah eja.. for jadi four hehehe

apa-apa pun ni mmg nostalgia n sedikit childish hehehe
#just nak kongsi dgn korang

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)