Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Friday 28 December 2012

let read about me...

aku? nama aku nur syuhaidah binti ayub
nama pendek? berjela2 orang bagi sampai aku pun blur mana satu nama aku..
asyu, syu,one, syuhaidah, su,nur, shu hehehe nasib baik bukan hai atau dah.. kalau tak setiap kali orang ucapkan hai aku jawab setiap kali orang pekik dah siap aku jawab lagi mental...
tapi family aku panggil aku asyu. A tu aku tak tau mana datang SYU tu datang dari nur syuhaidah la...
aku ni nak kata manja tak sangat tapi tetap la manja biasa anak perempuan last. jangan fikir aku bongsu lak bawah aku ada adik lagi tau.
aku paling tak suka orang yang ambik kesempatan ke atas orang lain pastu suka suki dia pergi maki orang tu.. aku yang tengok pun sakit hati tau..
cita-cita aku nak jadi interior designer..
tu sekarang dulu aku nak jadi kartunis. aku memang suka lukis tapi bila aku sedar aku tak leh nak ulang apa yang aku lukis terus impian tu terkubur.
boyfriend??? ehaks sory la aku tak layan cinta cintun ni memang aku suka baca dan tulis cerita cinta tapi tak semestinya aku mesti bercintakan?
kawan-kawan aku ramai la jugak.
hehehe kat fb berlambak la jugak tapi bukan semua aku kenal nak tegur malu...
tu la satu lagi sifat aku MALU.
malu tu tak pernah lekang dari hidup aku sebabnya aku suka buat benda yang memalukan diri aku sendiri.
aku ni dah besar panjang pun boleh jatuh tangga atas sebab yang tak musabah
antaranya, sebab tali kasut, sebab terpijak kain sekolah yang labuh... kadang-kadang aku salah kan tangga tu, konon-kononnya tak sama tinggi la besar la lebar la...
malu sangat2 sampai aku hanya berkawan dengan perempuan je..
aku pernah menyahut orang panggil padahal org tu panggil org lain...
aku pernah menjerit tiba2..(muka mmg tebal masa tu)
macam2 lagi la.....
tapi sejak form 3 malu tu dah berkurang kalau tak nak order air kat kedai pun aku suh siblings aku yang orderkan.... kronik tak kronik??
pastu aku ni dulu selalu kena buli tau sejak tadika haha tapi sejak form 3 aku berubah
aku pernah mengamuk kat kelas sebab rasa tension habis terbalik meja-meja kat kelas tu aku buat.. ganazzz aku ni..
tapi sekejap je... nak marah lama2 tak boleh....
satu lagi sifat aku, TAK RETI KATA TIDAK
apa-apa yang orang suruh aku buat je rela tak rela belakang cerita...
sampai la kawan2 yang rapat dengan aku tegur
tapi susah nak berhenti... masih sangkut jugak kalau orang mintak tolong...
aku ni TERAMAT SAYANG KAT SIBLINGS AKU
lagi2 si ADIK
adik aku tu kira manja tahap gaban la dengan aku...
aku ni dari kecik kalau ada duit orang first aku fikir mesti adik aku. kadang2 sampai lebuh la semua duit aku beli toys dia
aku ni tak leh nak tengok dia kena marah @ rotan sebabnya nanti aku yang akan nangis meleleh air hidung
actually aku memang tak boleh tengok siblings aku kena pukul...tak kira la sapa... mesti aku lelah juga
kakak aku hehehe kakak aku ada dua...
yg first tu dia mcm arogant sikit tapi dia baik hati...
yang kakak second tu dia ni suka buli aku...
cuma bila aku dah besar baru la nak tunjukkan rasa kasih sayag dia.. yelah dia ingat dia bongsu tup tup ada aku n adik aku (JEALOUS JE KERJE NYE).. tapi adik aku dia tak buli dia sygssss sgt2 tu yang aku sentap kadang2 tu..
aku ada abang... jeng jeng jeng...
huhuhuhu dia sama species je dengan kakak2 aku suka buli aku.. kan best klu dapat abang aku cam abang2 Aina tu....
tapi abang aku ni caring... masa form 3, aku kena buli dengan sorg mamat ni..
abang aku siap datang sekolah nak warning.. hahaha tapi tak jad budak tu tak datang...
tapi takut jugak dia terus tak buli aku... (Hehehe ada la satu sikap abang Aina tu kat dia)
actually aku ada lagi empat lagi adik beradik...
tak rapat sangat bila dah besar ni..
3 kakak 1 abang..
masa aku kecik aku manja sangat siap makan bersuap2 segala..
cuma pas aku duduk ngan mak aku hubungan kitorg rengang sikit...
depe ni dah macam mak bapak aku pulak...hehehe
okey lah tu je pasal aku dan siblings aku...
lupa nak gtau kakak aku yg second tu share hobby yg sama.. MELUKIS...
btw love u all...
love:
yong
yan
nyah
chik
kak ima
abang ar
kak d/ didie
my self(huhuhu)
last but not least
anwar... my little brother

#jgn nak marah2 kalau org2 yng aku mention tu baca entri ni...
korang halalkan jelah ye....

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)