Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Saturday 29 December 2012

jom baca.....

okey aku nak perkenal kan korang dengan anak2 sedara aku. bukan semua. kalau semua patah tangan aku.
aku masukkan gambar anak2 kakak yang atas aku tu.. anak kakd/didie


ni dia... anak sulung kakak aku..
nama dia Ilya Nur Aisyah
kita org pggil bb
comel kan masa ni dia kecik lagi belum pada berjalan sangat



masa ni dia dah besar... first time main firewrk...
takut tapi nak main... last2 padam macam tu je...



ni yang kedua....
nama dia Dzaqkuan ilyasak klu tak silap aku la..
hehehe teruk aku ni tak ingat nama nephewkan..
ala aku asyik panggil dia boy ngan zaq je..
yanga sebalah dia tu....
tu la kakak aku merangkap mak depe...
hahaha cun tak..
kalau dia baca ni mesti kembang hidung huhhuhu



ni satu lagi gambar dia... comel tak???

okey nak tengok whole family ni tak??
yg terlebih tinggi tu la daddy diaorg.... hahahaha

okey la enough la pasal diaorg... aku nak tunjuk satu lagi gmbar

this is my beloved cat.....
nama dia hitam..
dia ni jantan
gatal2 sangat2
kesian dekat dia asyik kena reject ngan kucing jiran aku..
kuang,kuang,kuang...


k la bye2


No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)