Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Tuesday 18 December 2012

interior design punya pasal

hehehe mmg aku minat bidang ni...
tanpa sengaja aku 'ter'buat Aina dan beberapa watak lain bekerja dalam bidang ni...
suka tu satu hal. tapi satu hampeh pun aku tak tau pasal bidang ni...
dengan itu aku gagahkan diri mencari la maklmat pasal bidang ni dekat google...
dapat byk info... dan paling best ada byk gambar design dlman rumah yg sgt2 cantik...
berdegup kencang jantung aku tengok rumah dan hiasan dalaman dia...
cantik yang amat, kan bagus kalau semua tu aku yang punya....
hehehehe nnt aku masukkan beberapa gambar untuk latar belakang cerita Aina tu ye..
apa2 pun aku dah tetapkan pendirian aku habis form 6, aku nak sambung interior design...
hahaha masa hari2 aku pengsan teruja tengok design orang lain...

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)